هولوگرام

اطلاعات در مورد هولوگرام

هولوگرام

اطلاعات در مورد هولوگرام

هولوگرام داغ

محصولات هولوگرام داغ یا محصولات C.R.A.V.E.D

قراردادن محافظ قابل رویت کالا روی محصول مثل برچسب امنیتی می تواند برای هر نوع محصولی موثر باشد که به آن ها محصولات “داغ” می گویند و C.R.A.V.E.D برای دزدها هستند. این واژه ی اختصار کلمات ” مخفی شدنی, جداشدنی, در دسترس, ارزشمند, لذت بخش, دور ریختنی است. اصولا این محصولات فروش بالایی دارند و هرچیز که فروش بیشتری داشته باشد مانند محصولات مو و زیبایی , باطری و غیره.

برچسب امنیتی

انواع هولوگرام

طراحی هولوگرام

نوآوری های پیوسته در زمینه هولوگرام

هولوگرام و نوآوری های مستمر

چه چیزی باعث می شود هولوگرام ها مانند ابزارهای امنیتی در نوآوری های مستمر اثر گذار باشند. تکنیک ها دائما در حال تحول هستند که باعث می شوند هولوگرام ها امن تر و در مقابل تقلب محفوظ باشند. اینها بیشتر و بیشتر به پلمپ تخریب شونده تبدیل می شوند، که به مردم اجازه می دهد تا به راحتی فعالیتهای مجرمانه را تشخیص دهند.

برچسب های هولوگرام تطبیق پذیر و هم مقرون به صرفه هستند، و همچنین می توانید اطلاعات امنیتی تعبیه شده را نگه دارید که می تواند به سرعت ویژگیهای برند شما را قابل تشخیص و جذاب کند. برچسب های هولوگرام  در حال حاضر توسط شرکتهای بین المللی برای بسیاری از اهداف ، از جمله بسته بندی، حفاظت از برند، محصولات دارویی و اقلام تبلیغاتی استفاده می شوند.

چاپ برچسب هولوگرام