هولوگرام

اطلاعات در مورد هولوگرام

هولوگرام

اطلاعات در مورد هولوگرام

هولوگرام های امنیتی

  هولوگرام و آشنایی با نوع امنیتی 

هولوگرام در کاربرد آنها براساس برچسب هایی است که در آن ها وجود دارد . برچسب ها بسیار کاربردی است . علاقه مندان به شناخت یک نوع از این برچسب ها میتوانند از این مطلب استفاده کنند یک نوع آن برچسب امنیتی است .  هولوگرام های امنیتی برچسپ هایی با یک هولوگرام چاپ شده به دلایل امنیتی هستند.جعل هولوگرام ها و برچسپ های امنیتی بسیار دشوار است چرا که آن ها نسخه ی ثانی هولوگرام اصلی هستند که گران و تخصصی بوده و مستلزم تجهیزات پیشرفته ی تکنولوژیک هستند.
هولوگرام های سه بعدی مشکل ترین نوع هولوگرام برای جعل هستند,آن هم با ماشین هایی که میلیون ها دلار هزینه ی خریدن آن هاست.
جعل هولوگرام ها بسیار دشوار است چرا که قادر به نگهداشتن تصاویر متحرک مانند انیمیشن است.هولوگرام ها از مواد منحصر به فردی ساخته میشوند که خریدن آن ها دشوار بوده و برای تولید نیاز به تجهیزات گران قیمتی دارند.
این راه حل ها به عادت تبدیل میشوند تا با نام تجاری و نیازهای بسته بندی جور درآیند.خصیصه های آشکار و نهان ضدجعل در آیزن جاسازی شده اند.
از آنجا که این فرآیند بر اساس فوتوگرافی بوده و طراحی آن بسیار انعطاف پذیر بوده و میتوانند تصاویر انسان,حیوان و یا تصاویر انتزاعی باشند.

 برچسب امنیتی و کاربرد آنها  

هولوگرام های امنیتی چه کاری میتوانند انجام دهند,برچسپ ها میتوانند درچه مواردی استفاده شوند و چگونه میتوانند محصولات,نام تجاری و اسناد مارا محافظت کنند.
در ساختار متفاوت و اندازه ها و طرح های متفاوت در دسترس بوده و یک هولوگرام امنیتی سه بعدی میتواند در اشکال مختلف وجود داشته تا با تجهیزات بسته بندی و نام تجاری منحصر به فرد متناسب باشند.تعدادی از خصایص ضد جعل آن ها نیز به صورت آشکار و نهان در آیزن جاسازی شده اند.

خصایص:
تصاویر سه بعدی شفاف,با عمق و پهنای افقی و عمودی.
ساخته شده از مواد منحصر به فرد و فرآیندی دقیق.
استفاده ی آسان.
بدون نیاز به بیننده یا خواننده ی خاص.
امنیت چندلایه با استفاده از تکنولوژی آشکار و نهان
فرآیند تولید بالا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.